Evrem_46 mustela, ilk günden beri kullanıyorum çok memnunum 4 aylık oldu hala bitmedi bayada gidiyor bu bitince bi demeyelim diye bepantol almıştık ama o mustelaya göre daha yağlı sıvı bi yapısı var poposunda eriyveriyor çocuğun o yüzden onlar bitince yine mustela alıcam çok memnunum pişiği hemen geçiriyor tavsiye ederim