Merhabalar, kızım 18 aylık ve sosyal bir çocuk ama etrafımızda pek çocuk yok, parkta denk geldiklerimizde neden olduğunu anlamadığım bir biçimde kızıma pek pas atmıyorlar. Bende oyun grubuna yazdırmayı düşündüm. İnternetten baktım ama emin olamadım. Diyarbakır’da olup memnun kaldığınız bir yer varsa yardımcı olursanız sevinirim 🌸