Lavinia07 Mersin de güzel yaşanabilir ilçeler neresi, sosyal hayat nasıl? memuruz ve tayin istemeyi düşünüyoruz ama soru işaretlerimiz var yardımcı olursanız sevinirim 😍😍
anneesi Lavinia07 Mersin’de doğup büyüdüm sayılır gördüğüm en güzel şehir diyebilirim. Öğretmenim ve Mersin’e tayin işi hayalden bile uzak bizim için siz şanslıymışsınız bu konuda 😇 Merkez ilçeler dışında Erdemli güzeldir. Tarsus büyük bir ilçe imkanı çok fazla.
Eylul-sena-33 Lavinia07 mezitliyi tavsiye ederim merkez ilçelerden biri yeni yerleşim yerleride mevcut her bütçeye uygun ev bulabilirsiniz çok nezihtir 🌸
Vanilya Lavinia07 Mersin de en beğendiğim yerler Silifke,Tarsus,pozcu,Erdemli, Mezitli. Çok harika yerler eşimin de sanırım görev yeri Mersin olacak. Eskiden ailecek hep tatile Mersin e giderdik çok severim Mersin i
Silifkecilegimmisin Sİlifke de yaşıyorum merkeze 1 saat arabayla gidip gezebilirsin zaten burası çok güzel Deniz kum güneş yazları yaylaya cıkabilirsin doğa güzellikleri harika avm felan yok, ünlü markalar yok dediğim gibi merkeze gidebilirsin öyle iht için. Burayı seviyorum biraz pahalı(ev konusunda) 2 bin den başlıyor kiralar
1balkizannesi SilifkecilegimmisinSilifkeyi biliyom. Gülnarliyim doktor işi iiccin felan silifkeye gidiyordk.
Lavinia07 Silifkecilegimmisin artık her yerde kiralar 2 den başlıyor maalesef 😔 denizi çok seviyorum Silifke’yi de seveceğime eminim☺️
Lavinia07 Eylul-sena-33 mezitli de kiralar ne durumda peki ve sosyalleşme mümkün mü sahile yakın mı 🥰