Mirayasel42 benimde bebeğim de oldu doktora götürdük hemen doktor fazla sıcaktan olduğunu söyledi oda sıcaklığı 24 25 i geçmesin dedi odaya termometre aldık dikkat ediyoruz sıcaklığına bide doğduğundan beri yün yelek battaniye tarzı şeylere vücudu reaksiyon gösteriyor hep penye tarzı giydiririm. Doktor sen nasılsan evde oda öyle olsun dedi çok sıkı sıkı örtmem oyüzden ince bir kundak önce sonra hafif battaniye direk battaniye yi de örtmem