FiltreKahve Allahım sürekli kirli çıkıyor bulaşıklar. Çok doldurmam da makineyi. Önceden akıtmazdım suyun altında artık akıtıyorum yine aynı. Filtreleri de temizliyorum sürekli ama yok. Bana deterjan öneriiiinnn
Arenilay- FiltreKahve bazen benimde öyle oluyor anlam veremedim 🥴kenarda bekleyeyim bende hem post üstte kalsın🌸
Yigiit_efeninn_annesi FiltreKahve Finish quantum siyah paketi kullanıyorum çok memnunum fairy kullandım bulaşıkları sudan geçirmeme rağmen istediğim gibi çıkmıyordu bide koku vardi garip bı koku şuan sudan gecirmiyorum sadece kirini alıp atıyorum tertemiz çıkıyor 😌
Minicikkizim FiltreKahve makinem arçelik. Finish kullanıyorum. 👌Bi kaç kez bimin ve a101in kullandım bulaşıkları çıkarmıştı âmâ soluktu bardaklarim
ikiprensannesii2 Yigiit_efeninn_annesi finish quantum siyah paket memnunum ama makinayla da alakalı olabilir benimde bazen minik minik kalıntı bırakıyor. Temiz tutmama rağmen 🤦🏼♀️
Irmakefe Hep fairy platinium kullanıyorum bı dene onu canım veya cuantum ikisi çok güzel yikiyo ikisinide dene
S-oy FiltreKahve faıry platınum plus ayrıca sularınız kireçliyse bizim öyle çünkü sürekli 1-2 ayda bir makine temizleyici kullanıyorum
Theanaaa FiltreKahve fairy ama nefret ettim cok kotu kokuyo cikan bulasiklar ya deterjan yiyoruz hepimiz farkında değiliz.. benn dogal tablete gectim aşırı guzel yıkıyor mis gibi ayni para. Markasi moms green
TosbikAnnesiiiii FiltreKahve bu pahalılıkta en ucuzu neyse o zatn yıkayıp koyuyorum kirli çıkması imkansız 😅😅👍👍
Theanaaa Kk41 ay tek degilim habire psikolojik diyorlar kokuyo arkadas cok kotu hemde midem bulanıyor yemekte kokusu kalıyor
[silindi] FiltreKahve Vestel makinaya en iyi fairy gidiyor mesela. Genelde makinaların üzerinde yazar önerilen tablet Markası
Vira Brid tablet memnunum valla. Bulaşıkları kirleri üzerinde kurumadan atarsanız. Çıkacaktır. Ben Finish kullanıyordum. Leke bırakıyordu. Sonra bana brid önerdiler burada. Çokta memnunum. A101 sanırım
Wanderlust FiltreKahve elimde hic yikamam durulama dahi yapmasam piril piril cikr fairy platinum serileri cok iyi oneririm