Defneeminannesi Kızlar 15 günlük minnakım var. Gazını ve daha çok kakasını yapamıyor. Ama kabız değiliz tam tersine ishaliz. Onu ıkınıp can çekişirken görünce kötü hissediyorum. Çare bulan var mı buna 🙄 kimyon kaynattım gazını çıkardı ama kakasını yapamıyor yavrum
YgmrEzel Defneeminannesi ben 3,5 aydır zorlandığında hep kulak çöpünü zeytin yağına batırıp ucunada biraz bebek kremi alıp poposuna hafifce sokup çıkarıyorum ohhh pırt pırt herşey çıkıyor doktor tavsiyesi 🙏🏼
zeynep321 Defneeminannesi Benim bebeğim de 36 günlük zor yapıyor ağzına çay kaşığının ucuyla zeytinyağı verdim ama çok az bı iki damla kadar .hemen arkasından emzirdim karnına zeytin yağı ile masaj yapıp dizlerini karnına doğru ittirdim .sonra kulak cöpünu zeytinyağına batırıp hafif poposunu uyardım yaptı hemn
Efeninanasi Defneeminannesi kala yapıyorsa birşey vermeyin bacakları yukarı kaldırın indirin bağırsakları zamanla kendine gelecek doktora danışıp bioaga kullanabilirsiniz bağırsak düzenleyici
Ayazcik Ben fitil yapıyordum mecbur kalıp yoksa saatlerce ıkınıyordu veya zeytinyağlı kulak çöpüyle poposunu uyarıyordum öyle de yaptığı oluyordur
Defneeminannesi Ayazcik ben de zeytinyağ sürdüm poposına da fayda etmedi fitili doktor mu verdi siz mi aldınız
Defneeminannesi Sukrandemirall suyu kaynattım bi çay br içine bi çay kaşığı kimyon attım süzdüm onu her gaz sorunu yaşadığında bi çay kaşığından az veriyorum
Ayazcik Defneeminannesi doktor verdi çok zorda kalmadıkça kullanmayın dedi hemde ateş düşürücü özelliği vardı fitilin yarıya bölüp yapıyordum doktor tam yapmayın demişti
YgmrEzel Defneeminannesi inanır mısın bende korktum sonra artık bigün gece hiç uyumadı sabah kalktm dedim yap şunu bakalım nolcak anaa bi baktım oğlum zart zurt bişeyler yaptı etrafa gülücükler saçıyo 😂
Defneeminannesi zeynep321 bende masaj yapıyorum da kulak çöpüyle dokundurmaya korkuyorum 🙄 poposu kızarmış iyice