Kizlar gecen gunde post açmıştım dediklerinizide uyguladim. Kangurudur pusettir arabanin büyük kısmında yatirma sesli oyuncaklar yok yok deliricem. Sabah doktora gitmesi gerekiyordu pusete koyduğumuz an delirmeye basladi bi saatte zor sakinleştirdik normalde sakin bi bebek ama arabada olmuyor. Bende kotuyum eve tikili kaldim gerçekten.. 3 aylık daha napabilirim farkli onerisi olan var mi?