Theanaaa SedaUmut171121 dogum sonrasi tum kan tahlilllerim yapıldı demir ilaci kullandim rezervler dolunca biraktim. Hala her sabah d vitamini ve imom latte kullanıyorum.hamilelikten bu yanada yves rocher sampuan sac kremi kullaniyorum..
Gatlis SedaUmut171121 dogumdan sonra 3. Ay sonrası dökümler ne yazıkki oluyor ne yapsanız boşa 1 yaşa gelene kadar bu böyle dökülcek bnm 2 kızımdada şakaklar açıldı sonra uzuyor merake etmeyin
EslemNisaa SedaUmut171121 Merhaba benim de saçlarım çok döküldü restorex saç dökülmesine karşı olan şampuanı aldım 1ay sonra dökülmeler azaldı. Sizde deneyebilirsiniz bence
BurCan35 Ayni sorunu bende yasiyorum kafamda sac kalmadi hamikeyken dmeir ilaci kullanmistim dokulme durdu hatta saclarim cok guzel uzamisti birakinca dokulmeye basladi yine.. tekrar baslayacagim kan testi verip demir hapina
Theanaaa SedaUmut171121 hayir kendi magazalari var veya Trendyol. Ama icerigi dogal olan şampuan kullanin isin ozu.benim hamilelik tese dokulme hic olmadi dogum yapali uc ay oldu yine olmadi beslenme ve vitamin değerlerinize baktirin kanda
Minikkizimm SedaUmut171121 benimde avuc avuc dokuluyordu elimi attigmda tutam tutam geliyordu. Kan tahlili falan yaptrdim hic bir eksiklik yoktu. Restorex sampuan kullaniyorum. Sampuanin icine de bepanten evin bemiks ampul kiriyorum. Suan yok denecek kadar az dökülmem