Mslakn 1 aylık oglum şükğr sorun yok nekadar kulanıcagz gun ıcınde hep onda yatıyor bıde kulanmayı bırakınca nerde duracak gün ıcınde ssız nereye koydunuz bebeklerınızı
Sumeyraas Mslakn ben 6 ay beşiğinde kullandım hareketlenmeye başlayınca yatağının altına koyup eğim yapmıştım. Beşik dışında kullanmadım. Uyanıkken oyun halısında yere koyuyordum
Teemo07 Mslakn 10 aylık hala kullanıyorum sığmıyor tabi ama rahat yatıyor hala. Ayagımda sallarken falan da benim için rahat oluyor.
UraSsmom Mslakn Valla 6 aya kadar kullanırım diye aldım 1 aylıkken ama 1 ay ancak kullanabildim. E bebekten titreşimli olandan almıştım. Salonda kullandım ve beşiğinde. Ondan sonra da zaten oyun halısı, ana kucağı vs oralarda duruyo ama en rahat nedense pusetinde duruyo orda uyuyo.
bestenda Benim oğlum 1,5 aylık ve reflü yatağında asla rahat edemiyor o yüzden normal yatağında yatırıyorum gün içinde reflü yatağında yatıyor yanımızda onun dışında anakucağı aldık oda eğimli reflü yatağı gibi. Normalde reflü yatağı 6 ay kullanılıyor.