Merhabalar ,kızım 4 aylık.Biberon alacağız ancak yavaş akışlıya devam mı etmek lazım yoksa orta akışa geçmeli mi? Hala chicco naturel feeling kullanıyoruz.
aventin 260 kullanan var mı akışı nasıl? 330 luk olan nasıl biliyor musunuz? Çok mu hızlı olur akışı? Şimdiden teşekkürler 🙏🏼