Fatosahinibrahim27 Mrb anneler oğlum 1 aylık probiyotigi bol olan memnun kaldgnz kiloda aldıran mama hangisi bebelac gold aptamil prosneyo arasında kaldım ama aptamile gdo karıştığını duydum bi hemsireden dogrumudur
YeniAnneIstanbul Fatosahinibrahim27 biz normal aptamil kullaniyoruz 17 aydir memnunuz, annemde beni buyuturken 100% mama, hic emzirmeden buyuttu, aptamil kullaniyordu boy kilom hep iyidi 😀
kaymakliekmekkadayifi Fatosahinibrahim27 aptamil prosyneoyu cogunlukla sezeryan dogum yapanlara öneriyor doktorlar guzel bir mama biz kullandk 3 ay falan kabizlik gaz vs yapmadi. Tavsiye ederim. Ama bu bebeginize de bagli. Benim kiz mesela bir mamayi mac. 3 ay iciyo sonra degistiriyoruz😂😂
pelinsss Fatosahinibrahim27 hipp mama kullandım. Anne karnından başlayan kilo alma problemi olduğu için kilo aldırdı diyemem. ( bütün mamaları denedim hepsinde kilo almadı ) ilk oğlumu da hipp le büyüttüm gayet güzel kilo aldı. Probiyotik olarak FORBİOME kullanıyorum.
Marinedeniz Fatosahinibrahim27 oglumun ilk 6 ay boyunca prosyneo kullandik o da cok iyi bir mama sonrasinda normal aptamile gectik
Fatosahinibrahim27 kaymakliekmekkadayifi bağışıklık güçlensin diyeyse zaten oyuzden istiyrom bağışıklık dusuk
kaymakliekmekkadayifi Fatosahinibrahim27 evet sezeryan oldugunda bebek kanaldan gecerken aldiklarini alamadigi icin. Bağışıklığın güçlenmesine destek. Siz yine doktorunuza danisin en dogru bilgiyi verecektir
Marinedeniz Fatosahinibrahim27 prosyneo ile birlikte anne sutu de aliyordu cok guzel toparlamisti o siralar kilosu cok iyiydi
Fatosahinibrahim27 Marinedeniz kalbinde sıkıntı var oglumn kilo aldıkça geçer dedi dr kilo almasını istyorum