egeninanns Kardelen42 ten rengi daha mat oluyor . Huzursuzluk iştahsızlık oluyor. Biz de aynı nedenlerle kan verdik bu hafta değerleri çok düşük çıktı
aysenurbahadir Kardelen42 sanırım çok beyaz olmasından anlıyorlar. Oğlum 1 yaşına giricek çok beyaz olduğu için sağlık ocağında ki doktor çok beyaz kansızlık olabilir dedi. Bir akrabamız da aynısını söyledi. Kan vermeye götürücem bende haftaya.
Kardelen42 aysenurbahadir benim oğlumda da beyaz ve iştahsızlık var ama huysuzluk huzursuzluk falan yok ten rengi de yemeğini yiyince normale dönüyor bende götürmeyi düşünüyorum da karnını doyurunca rengi normale dönmesi acaba açıktan mi beyazliyor
Dilaylaa İştahsızlık halsizlik olabilir sanırım ama küçük bir kan testi ile hepsini öğrenebilirsiniz zaten doktor da ona göre yönlendiriyor
Kardelen42 Dilaylaa aynen götürcem bende ama mesela benim oğlumun yüzü baya beyaz gibi iştahsızlık var ama karnını doyurunca yüzünün rengi canlanıyor acaba kansızlık mi yoksa açlıktan mi beyazliyor onu merak ettim