mariecurie20 kiskandigimizi düşünüyor oyle mi 😅 aşırı komik yaa 😅 tabi hanimefendi sadece kendisinin okuduğunu düşünüyor, keske sadece diplomayla olsaydi iş 🙄 ayrica benim de malesef ki meslektaşım, malesef diyorum çünkü eğitim mecrasinda bu sekilde üslûpsuz,saygısız insanların olmasi aşırı üzücü bir durum…