merve5001 Merhaba benim bebeğim Philips aventin 0-6 ay emziğini kullanıyor ama 1 yaşına girecek aadece uykuya geçiş zamanlarında alıyor gün içinde almıyor sorun olurmu sizce
ikizlerinannesi2985 merve5001 benimkiler 14 aylık hala 0-6 ay kullanıyorum😀 doktora danıştım, sorun olmayacağını söyledi.