2 ay 16 günlük kızım var gelişim açısından birçok seyi iyi gidiyor fakat cisimlere henüz uzanmıyor oyuncaklarina bakip gülüyor heyecanlanıyor inceliyor ama hiç uzanmıyor bu normal mi ya 🥺 2 hafta sonra kontrolümüz var doktorumuza da soracağım ama aklıma takıldı