Kızlar Doğum yapalı 1 ay 10 gün oldu dış dikişlerim iyileşti ama içeriyi bilmiyorum çok özür dileyerek yazıyorum bunu biraz kabızlık var büyük abdestimi yaptıktan sonra kan geliyo popomdan bunun iç dikişlerimle alakası varmı sizce 🙏🏻 Affınıza sığınıyorum 🙏🏻