Bizde evde yaptırdık 3.5 aylıkken çok şükür hiç bir sıkıntımız olmadı. Ağrı kesici şurup ve antibiyotik krem vermişti onları kullanmıştık. İlk gün biraz çok ağlamıştı anestezinin etkisi geçince. Onun haricinde ekstra birşey yapmadık 1 numara büyük bez kullanmıştık bardak filan koymadık. Sizinde kolay geçer inşallah 😇