Asyakus123 Merhaba kızlar covidde 5. Günümiz bebeğim 3 gün çok kötüydü çok huzursuzdu hep ağladı hiç uyumadı. Dün ve bugünde uyuyor sürekli normal mi acaba uyku yaparmı
yagmurkacagi Bız de covit atlattık yakın zamanda. Beş aylık bebeğim normalde saat başı uyanırken geceleri, covit süresinde iki kere filan kalkıyordu. Uyku yapmıştı ona da. Olabiliyor yani.