Minikkizimmm normal canim günde 5-6 kez su gibi kaka yaparsa normal degil ishal hastaligini kapmis demek olur.
rengi de gayet normal. Benim kizimda 3 aylikken öyle yapiyordu günde belkide 2-3 defa hardal renginde bazende haki yesil ishal oluyordu.
hatta doktorumuza sormustum kan ve yogun mukus yoksa korkmana gerek yok demisti.