Altaycenk canım palettenin küllü sarı tonerini alıp saçına uygula, daha gri istedin sanırım saçını oriel ile açıp sonra üzerine boya yapmışlar, bir süre sonra o boya akacak alttan açık renk çıkmaya başlayacak bu nedenle grileşmesi ve istediğin renge ulaşması için belirttiğim palette ürününü ara ara kullanman lazım, saç cilası gibi düşün zamanla oturur istediğin rengi alır merak etme. Kuaför değilim ama teyzem dayım kuaför onların yanında ufaklığımdan beri okurken yazları harçlık için çalıştığımdan bu konular ile ilgili bilgim var