Minikannesiii0655 süt koruması aslında emziren annelerin düzensiz adet olmasıdır. Gebelikten koruma söz konusu değil. İlk 1 yıla kadar erken, geç, çok, az olma gibi düzensizlikler normal. Ama korunmadan ilişki yaşıyorsanız çok az da olsa idrar testinde yanılma payı var. Kan verebilirsiniz.