Deletedmom_16 tosbikannesiiii söyleyemediniz mi iki çift kelime? İster getirirm ister getirmem, para benim çocuk benim. Sen de bakmak zorundasın. Anlamıyorum bu tip doktorları. Anneyi motive edeceğine demoralize edip bırakmış. Terbiyesiz.
tosbikannesiiii Deletedmom_16 şuan sinirden ağlıcam yani belki değeri düşük daha sonuç gelmeden biton laf etti adam eşimin yanında demesi sinir bozucu yani. tartıştım şimdi sen doktorun dediğine bakarsan açlıktan ölür bu çocuk diye aylardır götürmedim millet her ay götürüo bi sorun görmesem niye götüreyim o şeklde şeyler söleyince eşimde boşa para harcadık niye getirttin diince çok moralim bozuldu bidaha özel hastanenin yanında bile geçmicem
spaceship tosbikannesiiii işte savaş vererek yedirmemeniz gerekiyor. Alışkanlık edinmiş olabilir. Aynı tadım mantığı ile önüne koyun, yemek isterse yesin. Bırakın incelesin. Zorlarsanız ilerde daha çok sorun yaşarsınız.
Ipegim tosbikannesiiii canım kızım 6 aylıkken 7 kilo falandı hiç endişelenme gelişiyorsa boyu uzuyorsa tamamdır
UraSsmom tosbikannesiiii Benim oğlum da bu aralar iştahsız. Küçük oğlumu götürdüğümde söyledim doktora iştahsız bi iştah şurubu vs önerir misiniz diye. Kilosu iyi bence gerek yok 2 yaşa yakın normal bu durumlar dedi. Ama sizinkinin tavrı hiç hoş değil ya. Siz sinirden yanlış anlamış olabilir misiniz.
Deletedmom6262 tosbikannesiiii bende 590 para verdim dün sadece ek gıda hakkında konuşmak için 13 aylık bebeğin kilosu 8 kiloydu sizinki yine iyiymiş maşallah
tosbikannesiiii Deletedmom6262 kuzum ben konuşamadım bilee adam anca laf söledi tamamda 10 aylıkken 14 kilo olanda var napıyım ben zaten kilodam ziyade işkence gibi yiyor kan değeri düştü belkide dedim damlasını ayarlar tekrar sonuca göre die getirdim bide kanda alerjimiz bakılmadı hiç belki yok düzeldi ama adam sadece kiloya taktı
homosapiens Deletedmom6262 konu farklı ama tamamlayıcı sigorta yaptırsanız daha mantıklı zaten 2,3 seferde kendini amorti ediyor o kadar para vermenıze gerek yok
MesNes tosbikannesiiii kilosu düşük gelmedi bana benim de oğlum o şekildeydi kilosu zayıf durmuyordu ama yememesi değerlere baktırmak konusunda haklısınız
defneninannesiii2 Doktora hak verdim üzgünüm bebeğin iştahsız diye direkt aklına alerjisi olduğu gelmiş yanlış birşey bebeğinin kilosu çok iyi bebekler belli dönemlerde iştahsız olabilirler çok normal doktorluk bir durum yok
Elfvli tosbikannesiiii alerjisi için gecmis olsun dilerim. Doktorun üslubu için de yorum yapamam daha nazik olabilirdi. Ama bebeğinizin kg iyi. Bu konuda dert etmenize gerek yok. Eger özele götürecek olursanız özel muayenesi olan doktor tercih edin . Bakın nasıl ilgileniyorlar.