Ezgi9292 3 ayına yaklaşmıştı bizde kovit geçirdik canım öncelikle çok geçmiş olsun. Hiç bir şey yapmana gerek yok bol bol emzir muhtemelen 2-3 gün ateşi çok yükselecektir ve dirençli bir ateş olup düşmeyecektir endişelenme ılık duş aldır olmadı paranox fitil kullan. Kendiliğinden hemencik geçiyor inşallah.