Ayayse Kizlar bebeğim 86 günlük sezeryanla dogurdum doğumdan sonra lohusaligim 39 gün sürdü ama bir daha adet olmadım sonra böyle olması normal mi siz ne kadar zaman sonra adet oldunuz
papatyaannee Ayayse doktorum iki yıl adet görmemen normal demişti benim adetim biraz erken gelmişti ikinci ayda iki yıla kadar görmeyebilirsiniz emziriyorsanız
Oglunasikbiranne08 Ayayse çok normal cnm bende sezeryan olmuştum. Oğlum 6 aylıkken ilk adetimi olmuştum
Kbrbisi28 Benim dogum yapalı 4 ay oldu ve bugun bir uyandım regl olmusum sonra sasirdim emzirebiliyorum sutun kesilince regl olursun demislerdi hep bana bir an korktum acabalar var aklimda sütüm kesilir mi diye