Belis-mom Merhaba anneler daha önce kullanan var mı çok calkaladim ama yine de pütür pütür çocuğun ağzı burnu pütürlü noktaciklara bulanıyor normal mi zaten zar zor içiyor yaşayan var mı yanlış mı hazırladım acabaa 😫
YelizNis Belis-mom ben kullanmaya calistim evet pütürlü. Ancak kızım icmek istemedi. Zorla agzina gittigi kadar verdim. Ama tadi cok kötü.
NurY Belis-mom yeni actiysan tarihine bak bide bazi antibiyotikler kremrengine dönük aşırı pütürlü olur tadı ve kokusuda kötudur . Galiba sizinde o
Sunshinemom Belis-mom ne kadar çalkalarsan çalkala biraz pütür kalıyor hatta kakasında bile beyaz pütürler oluyor sonra
2-cocuklu-hayat Belis-mom Bizde kullanıyoruz dediğiniz gibi pütürlü ve kakasında bile beyaz beyaz belli oluyor. Rabbim şifa versin evlatlarımıza
Belis-mom YelizNis ya içim rahatladi teşekkür ederim dedim ben beceremedim herhalde her yere bulaşıyor bir de 🤐🤐
YelizNis Belis-mom evet bende çok sinir olmustum siliyorsun iyice bulaşıyor. Ama bi daha antibiyotik yazildiginda klamer yazdirmiyorum. Sizde oyle yaoin bence.
Htcdrn Bugün bize de verdi doktor aynı ilacı size ne için vermişti . Pütürlü olduğu için içmekte bayag zorlanır dedi
Belis-mom Htcdrn geçen hafta covid olduk öksürüyordu Prospan vermişti, onu da günde iki kez verdim kızıma belki 3 kez vermeliydim bilemiyorum öksürüğü geçmediği için bunu verdi aslında sadece sabah oksurup takiriyor gün boyu oksurmuyor