Kızlar ben doğum yaptıktan sonra kayınvalidemin yanına geldim 2 bebeğim var. Normalde başka şehirde yaşıyorum ama tek başıma bakamadım annem de yok sağ olsun yardımcı oluyor ama bazen bi bakıyorum iki bebeği almış gitmiş komşuya bana haber vermeden. Dün gece bebeklerden biriyle gitmiş yine komşusuna gece 1 de geldi. Bebek 3 aylık. Ben uyku düzeni yapmaya çalıştıkça o bozuyor. Akşamları misafir geldi mi uyuyan bebeği kaldırıp getiriyor görsünler diye . Sabahın 3ünde 4 ünde anca uyutabiliyorum. Bu konuyı kendisiyle de konuştum ama nafile. Ben bu uyku düzenini nasıl yapabilirim? Siz 3 aylıkken hangi saatlerde uyutuyordunuz?