babyandmom1 evet diş dönemi kesinlikle daha çok yapıyor. Hatta benim oğlum mesela havuç falan 6 aylıktan beri kıtır kıtır yer yani normalde, diş zamanı asla pütürlü yemedi hep tükürdü, ben de sanki daha yeni başlamışız gibi iyice çatalla ezip verdim. O zaman daha kolay yedi. Damakları acıdığı için çiğnemek falan istemiyorlar ondan oluyor sanırım.