Nrrbrkt merhaba aynısı bizede olmuştu doktor 10 güne kadar sadece anne sütü alan bebeklerde normal demişti bebeğiniz kabız değil yani.ama bizde 4.gun çok karın ağrısı yaptığı için hekim gliserinli bir fitil önermişti onu alip koymuştum yapmıştı kakasını.eger bebeğiniz kaka yapamadığı için huzursuzsa o fitili kullanabilirsiniz doktora danışıp.