Anneko sizin durumunuzu çok iyi bilirim. Ben 6 ay çektim onu. Denemediğim gaz damlası vs kalmadı. Tek çare evin içinde sling e sarıp gezmek, arabada gezdirmek, kucağına alıp plates topunda zıplamak. Bunları yapınca susuyordu. Onun dışında günün en az 20 saatini ağlayarak geçirirdi. 6 ay oğlumda uyumadı bende uyumadım.