Hanımlar merhaba ,
4 gün önce covid olduk ben ve bebeğim ateşi çıktı çok şükür ateş geçti ama öksürük ve burun akıntısı geçmedi doktor öksürük için prospan verdi eşim iburamin verelim diyor ama bende sürekli vermek istemiyorum zaten ateşi düşürmek için kullandık öksürüğe de iyi geliyor mu acaba doktor da covid olmuş ulaşamıyorum ya da evde doğal be yapabilirim 7.5 aylık ek gıda alıyor 5,5 aylıktan beri çok üzülüyorum büyük insan gibi öksürüyor