Denizozeer benim bebeğim 4 buçuk aylık 3.ayindan beri gece deliksiz uyuyor doktorumuz acikirsa uyanır zaten hiç elleme gece uyusun dedi bende o kalkmadikca ellemiyorum 12 de yatıyor sabah 7-8 gibi kalkıyor bazende gece 3-4 aralarında uyanır emer tekrar uyur normal yani şuanda sizinde uyuması