Erdemir Kızlar 1 numara bitti yarın 6 aylık oluyor 2 aldım ama burda gaz kabız oluyor 2 numaralar diyor korkuyorum 1i biraz devam mi edeyim yoksa 2 de kullan sorun olmaz mı diyorsunuz
Balkizlarim Erdemir 6 aylık olmuş 2 numaraya geçin bence zeytinyağı vs damlatirsin kabız olursa belkide olmiycak herkesin bünye yapısı farklı sonuçta 🍒
Paramedikk_ Erdemir canım bence geçmelisin bizde öyle yaptık zeytinyağı koyduk mama numarası artıkça doyuruculuğu besin oranı ayını dengeliyor 😊
birtutamsac Erdemir her bebekte bir olacak değil denemeden bilemezsiniz canım. Ayrıca zeytinyağıyla başlamayın belki bebeğinizin bağırsakları 2 numarayı kolaylıkla kabul edecek ☺️
Efemin_Annesi Ben daha 15 gün varken 2 den 3 e gectim bisey olmadı 1 den 2 yede hemen gectim olmadi bence sorun yasamazsın ya
Erdemir Efemin_Annesi şimdi bide yarın eczanellerde kapalı ya hani bulamam bide mamasını ne yaprım sonra 🙈
Erdemir Balkizlarim aynen öyle tabi bide yarın pazar bide eczane kapallı naparım ben diye düşünmüyor değilim 🙈
Balkizlarim Erdemir birşey olmaz canım 1. Süresi dolmuş zaten 😍 çok farkta yok arada bende kullandım dediğim gibi olmayada bilir olursa eğer zeytinyağı damlatirsin ✨✨
Paramedikk_ Erdemir canım günde kaç öğün veriyorsun ek gıdaya geçmiş olmanız lazım ek gıdasına da bırakabilirsiniz
scooby-doo Erdemir 6 ayı dolunca direkt geçmiştim içeriği çok farketmiyor zaten aynı mamayı kullanıcaksan eğer