tecrubesizkoala Uygulama artık gece uyanmıyorsa uyandırmanıza gerek yok yazıyor ama hala en fazla 4 saatte bir emmesi gerekmez mi? Bazı yerlerde de böyle yazıyor, siz kaç saatte bir emziriyor veya mama veriyorsunuz?
Baakpnr- tecrubesizkoala 2 ay 7 günlük kızım . 4 saatte bir mama veriyorm uyanmasa da uykusunda besliyorum
ttugceymenn tecrubesizkoala Benim kızım da 2.5 aylık gelişiminde sıkıntı yoksa uyandırmaya gerek yok demişti doktorumuz ben genelde kendisinin uyanmasını bekliyorum 4-5 saatte 1 uyanıyor geçen gece 7 saat uyanmadı o zaman dayanamayıp rüya öğünü yaptırdım 🤭
Betlcelik tecrubesizkoala 3 saatte bir 60 CC mama içiyor arada beni emiyor gece uyandirmiyorum açıklığı vakit uyanır diyor doktor. Zaten gece emmek icin uyandığı vakit geri uyumuyor 1 saat uğraşıyorum 5-6 saat kesintisiz uyuyor
Sblatc tecrubesizkoala ben 3 4 saatte bir beslenmesi gerek diye biliyorum en fazla 5 saat. Benim kızımda 2 buçuk aylık geceleri 5 saati geçirmemeye çalışıyorum bazen kendi uyanmıyo ben alıp emziriyorum
tecrubesizkoala Baakpnr- ttugceymenn asude456 Plastikkupa ttugceymenn ttugceymenn gün içinde benimde problemim yok ama gerçekten bazen 6 7 saat uyanmıyor ben arada beslemeye çalışıyorum sanki aç kalıyor gibi hissediyorum ama uykusu açılırsa sinirlenip uyumuyor geri ama uyandırmak zorunda değilsek bende rahat bırakayım çocuğu
Minikkizimmm Baakpnr- Benimde 2 bucuk aylık kızım. Gece 4 saat sonra uyanmassa sizin gibi uykuda besliyorum. Mamayla 😊
ttugceymenn asude456 Bu aylarda çokta bizim elimizde olan bir şey değil maalesef benim kızım gece uykusunu güzel uyuyor maşallah ama gündüz uyuyor yarım saat sonra uyanıyor en fazla 1 saat dayanıp yine uyumak istiyor yine yarım saat uyuyor bende gündüz uykularını düzene sokmaya çalışıyorum 😐
ttugceymenn Plastikkupa 3 saatte 1 90 cc içiyor gündüzleri en son 20.00 de yine 90 cc içiyor sonra 01.00 de genelde 90 cc içiyor sabah 08.00 de uyanıyor o saate kadar uyanırsa emiyor o da çok az tadımlık emip bırakıyor
Plastikkupa ttugceymenn b ttugceymenn benimde öyle . Gündüz en fazla 1 saat uyur . Geceleri de 4-5 sağ kesintisiz uyurdu ama son 1 haftadır gece uykusu da kalmadı . Aşırı gaz oluyor . Çıkarsa da hala gazı devam ediyor . Meme ve mama ilerliyoruz . Yetmediğini düşünerek 90 cc ye çıkarmıştım . İçiyorda ama 60 cc ye düşürücüM . Sindiremiyor galiba . Bi de bebeğim 55 günlük. Geceleri 3 saatte bir uyandırmayınca vicdan azabı da çekmiyor değilim. İnternette 6 aydan sonra kesin gece beslenmesini diyor . Bizimki bir gibi 1 buçuk gibi uyuyor 5 te kalkıyor normalde . Ama beslenmesi 11- ya da 12 olduğu için. Hele 11 ise çok tedirgin oluyorum
Goktug0905 ttugceymenn merhaba nasıl devam ettirmeye çalışıyorsunuz.Uyanınca geri öi uyutuyosunuz.Benim bebeğimde sizin bebeğiniz gibi
Plastikkupa ttugceymenn ya 90 fazla geliyor galiba 😏 60 a düşürücem bitmek bilmeyen gazı buna bağlıyorum
Feyzanne Plastikkupa aynıyız benimki de 46 günlük. Mama kutusunda 120 cc yazıyo diyr çıkardım içiyo ama sanırım sindiremiyor sizin dediğiniz gibi. 90 a geri düşürdüm ben fe. 3 saatte bir doksan. İnşallah düzelir
ttugceymenn Plastikkupa Bebek mamanın hepsini bitiriyor ve sonra kusmuyorsa fazla da olmayabilir aslında siz daha iyi gözlemlersiniz bende 2 hafta önce 60 cc veriyordum yetmediğini anlayınca 90 cc vermeye başladım ama 3 saatte 1 veriyorum sizde o şekilde süreyi ayarlayabilirsiniz mesela 120 cc içse 4 saatte 1 ayarlamaya çalışırım büyük ihtimal ama şuan 90 tam yeterli oluyor :)
tecrubesizkoala Sblatc bende zorla emzirmeye çalışıyorum genelde ama ya tam uyanıp asla geri uyumuyor ya da uykusunda emzirmeye çalışırsam memede üç saniyede geri uyuyor sütü ağzında tutup yutkunmuyor sonra da geri atıyor ağzından
Sblatc tecrubesizkoala bende arada öyle oluyo çok değil. Genelde zaten uyanacak gibi oluyo sağa sola dönüyo bende hemen alıp emziriyorum
Bezelyem tecrubesizkoala benim sütüm tazyikli olduğu için memeden içmiyor. Biberona alıştırdım yanlışlıkla şimdi dönemiyoruz geri memeye. Emzirme kampı yapacağım 3 gün memeye geri döneceğiz dediğim her seferinde başka bir şey oldu yapamadım. Bu zamana kadar iştahlı bir bebekti ne verse biberonla içiyordu. En geç 2 saate bir acıkıyordu. 60-90 ml ne kadar istiyorsa veriyordum. Ama bu son 5 gündür 90a çıkınca kusmaya başladı. Gaz için damla verdiğim zamanda kusmaya başladı. Hazmedemiyor sanırım bende 60a sabitleyeceğim bir süre. Geceleri en uzun uyuduğu uyku 3 saat. Bunda uyanıp beslendikten sonra her 2 saate bir uyanmaya başlıyor sabaha kadar. Bu aralar 8. Hafta atağındayız bu uyku düzeni bozuldu. Bol ağlamalı kusmalı uyumamalı gazlı geçiyor günümüz gecemiz
tecrubesizkoala Bezelyem bizimde öyle mis gibi uyuyan çocuk son iki üç gündür deli oldu normalde akşam 8 de kendiliğinden uyurdu üç gündür 12 oluyor zorla uyuyor
Meryemtrksoy Bezelyem yemin ederim sanki ben yazmışım o kadar kendimi gördüm yazdıklarınızda dün bütün gün uyumadı sürekli emzirdim ama asla doymadı gaz yutuyor çok tayzikten 5 dk da bir onu çıkart sonra geride emmiyor çıldırcam anne sütünü hazmedemezmi insan bir kere 3-4 saat uyuyor sonra gece uyurken yazıda çıkartmıyor salıyor kendini sabaha kadar saat başına kalmıyor kalkması 8.hafta atağı bide kıyamet kopuyor evde 🤦🏼♀️
1esraaygun_ tecrubesizkoala bana doktor kızım daha 5 günlükken kendi uyanmadığı sürece sen uyandırıp yedirme demişti geceleri
tecrubesizkoala 1esraaygun_ ama ilk dönemde mutlaka 2 saatte bir uyandırılıp emzirmek gerekiyor diye biliyorum sarılık olmaması için
Plastikkupa ttugceymenn sonuna doğru çok fışkırtarak içiriyordu zorlanıyordu zaten 90 fazla bizimkine bende 3 saat -3,5 saat oluhçyodu ama 60 daha iyi ya :)
1esraaygun_ tecrubesizkoala bende öyle biliyodum gündüzleri 2 saatte bi emzir geceleri uyandırma kendi uyanınca emzir dedi ama kızım 2 saatte bi emmeye alıştığı için kendi uyanıyo saati gelince yavaş yavaş uzatıyo ama geceleri uyanmayı artık 2 aylığız