Bensu0988 Merhabalar bebeğime devit diye bir d vitamini kullanıyordum ama daha iyisi varmi siz ne kullanıyorsunuz d vitamini olarak ve kaçıncı aya kadar kullanılıyor.
gzdsahin Bensu0988 bende onu kullanıyorum canım 5 buçuk aydır doktorumda 1 yasına kadar devam etmem gerektiğini söyledi
Deletedmom0028 Bensu0988 coledan d3 kullanıyorum canim memnunum bugun de kan ilaci verdi saglik ocağı ama doktora baska kan ilaci yazdircam
Egecim Bensu0988 ocean yada wellcare içeriğinde katkı maddesi yok. Bebeğinize zararlı maddeler vermemek adına bunları tercih etmenizi öneririm. Saf zeytinyağı ve d vitamini var sadece.
Deletedmom110 Bensu0988 ocean vitamin 400 kullanıyorum. Kullanımı kolay sprey şeklinde. Tavsiye ederim
Annecik03 Bensu0988 D-cure gunde 6 damla. Belcikada yasiyorum, burda minimum 4 yasina kadar vermemizi tavsiye ediyorlar maksimum 6 yas