Kızlar 3 aylık bebeğim var gece 1de bezledim. Gece 2 defa uyandık emzirdim birinde gaz çıkardı diğerinde çıkarmadı. Sabah 8 buçukta kakasını yaptı bezini bi açtım kupkuru hiç çiş yapmamış sadece az önce yaptığı kaka vardı. Sütüm mü gitti neden yapmamış olabilir?