Nolursunuz bı yardımcı olun lütfen bendemi bı sıkıntı var yoksa normalmi herşey. Oğlum yeni 9 aylık oldu . Günde 3 defa besliyorum kahvaltı ama püre haline değil taneli ekmek peynir falan . öyle yemeği bide akşam yemeği hem emiyor da bu sürede . Gece erken yatiyir ama en az 5-6, kere uyanıyor emzirince tekrar uyuyo . Acaba doymuyormu beslenme şeklinde mi yanlislik var mama falan kullanmıyorum hero baby kullanıyorduk artık onuda sevmiyor . Mama kullanmam lazımmı?