Sevgi2121 5,5 aylık bebeğe sipraktin kullanan var mı? Bebeğim azı dişi çıkarıyo aşırı huzursuz uykusuzluktan da sürekli ağlıyo Dr rahatlatmak adına arada kullanmalısın dedi ama kararsızım ama bebeğim de çok sıkıntı yaşıyo Ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
edaaydinm Sevgi2121 aşırı uyku yapar aşırı iştah açar ama ağır bir ilaç bebeğe doktor nasıl yazdı bunu bilmiyorum , bebek öğleden sabaha kadar uyuyabilir bence vermeyin , gidip doğal içerikli tedagil alın
Deryadeniz89 Sevgi2121 sakin ben o hatayı yaptım siz yapmayın o bir alerji ilacı ben iştah açıyor diye doktor vermişti gittim aldım deli gibi iştah açtı bırakınca sonu yine hüsran oldu tabi ama ondan sonra oglumda alerji oldu yani bikdigimiz vücudunda bişey çıkmadı mevsim alerjisi gibi çok iremc şurup icirince bile çocuk oksryodu kıpkırmızı olyodu ve gün boyu aptal gibi dolaniyodu ben surupdan olduğunu anlamıyordum akşam yedi de yatıyordu sabah kalkıyordu sakin kullanmayın onun yerine ben arada uyumusa bı kaç damla bay bay damla veriyorum içeriği çok temiz onu alabilirsiniz
Fatma69 Sevgi2121 diş için karanfilli kürler var ,onu yapıp sürün rahatlar sipraktin agır bi surup bebeginize arada calpol verin agrısını alır
Aysnndoruk Ilk kez duydum diş icin spraktin veren onun yerine bir çay kaşığı carpol ver kuzum o surubu zamanında kilo almak için ben içtim 2 gün kendine gel3miuosun çok ağır bir ilaç birde azı diş mi eminmisin çok erkrn
Sevgi2121 Aysnndoruk evett cnm azı dişi bizde şaşırdık ama maalesef öyle olabiliyormuş Dr öyle söyledi
Barlasb10 Diş için osanit tetagil kullanabilirsiniz sipraktin alerji ilacı uyku yapıyor ve iştah açıyor. Doktorunuzun bunu vermesi çok saçma
Aysnndoruk Sevgi2121 Bu cocuklar gerçekten süprizle dolu biz 20 aylk olduk 2 tane yeni göründü çok.zor Allah yardım etsin kuzuya tabi doktordan iyi bilemeyiz ama kendim kullandigim icin diyorum kuzum çok ağır sen carpol ver ondan daha iyi