Gokce91 hmm ozamn size alışmış canm benm büyük oğlumda öyleydi ilk diye kendime alıştırdım ben yanına uazanıp yatınca saatlerce yatardı ama olmayınca en fazla 15 dk kokuna alışmış ama bunu kesmen lazım ben çok pişman oldum şimdi ikinciside var büüyük bensiz asla uyumaz önce onu uyutuyorum sonra diğerini belkide gece seni kokunu arıyor