yareninannesi888 ubannesi10 21 no vicco anka modeli var bende de düşünürseniz sadece 1 ay giydirebildim keşke 22-23 alsaymışım
ikiogulannesiii Kaan01 valla öyle ve ilk para vererek aldığım ayakkabısı olduğu icin bunu hep saklayacağim ben