sevdaakyol Kızlar sezeryan doğum yaptım 3 ay olacaz mide bulantısı var hafif bulanık görme sezeryan mide bulantısı yapar demişlerdi ama 3 ay geçti sizde aynı oluyor mu tansiyon düşmesi de yaşıyorum acaba sezeryanla mi alakalı
Hohomoromu sevdaakyol Bende sezeryan oldum 2 kez ama böyle bi durum yaşamadım belki sen rahatsızlandın tansiyonn düştüğü için miden falan bulanıyor belki dikkat et kendine dr a görün olmadı sezeryan ameliyatı esnasında mide bulantısı oluyor ama okadar uzun süre oldugunu hiç duymadım canım bilmiyorm
Hilalelizan sevdaakyol bende sezeryan doğum yaptım 10 gün sonra 3 ay olacak ama bende yaşamadım böyle bi durum
Ilknurutku06 sevdaakyol mide bulantısı bende oldu uzun süre. Neredeyse 7 ay oldu yeni yeni geçti daha mide bulantısı.
sevdaakyol zisanc Hohomoromu Hilalelizan Ilknurutku06 Betul055 çoğunuz da olmamış . Bilmiyorum kızlar bende ameliyat esnasında hiç olmadı bulantı sonrasında da ama son 3 gundur hem tansiyon düşmesi hemde bulantı yaşıyorum başım dönüyor yani anlam veremiyorum ya😐
Itsybitsyspider sevdaakyol hiçbir sorun yaşamadım sezaryenin mide bulantısı yaptığını kim neye dayanarak söylemiş merak ettim
sevdaakyol Itsybitsyspider oluyormuş canım arkadaşım sezeryan doğum yaptı o sonrasında kusma bulantı yaşamış bende de olmamıştı ilk zamanlar aşırı baş ağrısı yapıyordu oda ilaçlardan dolayı ama var son zamanlarda bulantı
nesli_han12a Sezeryan Doğumdan sonra ilk adet görenler ne Zaman gördüler kaç hafta/ kaç ay sonra yazabilirler mi ???
sevdaakyol nesli_han12a ben günümde adet oldum canım. Nisan 12 doğum yaptım mayısın 10unda adet oldum.
Fdygultekin sevdaakyol yok canım bende 3 ay önce Sezeryan la Doğum yaptım ama çok şükür bi şikayetim yok bence sen bi kan tahlili yaptır emzirme ve Sezeryan birleşince vitamin ve kan değerlerinde düşme oluyor onlarda baş dönmesi bulantı halsizlik unutkanlık gibi şeylere sebep oluyor bu arada ben 1 ay Sezeryan sonrası Demir ilacı kullandım
sevdaakyol Fdygultekin demir ilacı en kullanmadım . Benim tansiyonum düşüyor büyük ihtimalle dediğiniz gibi bu yuzden bulantı yapiyo bana
zisanc sevdaakyol dönemsel bir şeydir belki bir de aç kalma belki farkında olmadan uzun süre yemediğinde de kötü olursun emziriyprsan bir de tabi oda düşürür tansiyonu filan
Fdygultekin sevdaakyol bence kan değerlerinizde düşme olmuş siz bi kan tahlili verin en kısa zamanda tansiyon düşüklüğü de varsa akla ilk gelen o sağlık Ocağı bile yapıyor ihmal etmeyin bebeklerimiz için güçlü kalmalıyız 🤗