Kızlar selam kadın doğuma gittim hafif bir enfeksiyon varmış o nedenle doktor DONAXYL fitil verdi 6gun kullanicam . Ancak emziriyorum.
Prospekturunde tamm bir bilgi yok emzirirken kullanımı ile alakalı. Bu fıtıli emzirirken kullanan var mı acaba kafam karıştı???