tazeaane 10
Ayda emeklemeye başlayınca geçti. Yoksa bizde öyleydi. 2 sn göremezsin beni kıyamet kopuyordu. Zaten o aylarda kaybetme korkusu başlıyormuş bebeklerde. Anne gitti yok artık diye düşünüyorlarmış. Bu yüzden cee oyunu çok önemli diyorlar bunu aşmak için.
Ama bizde emekleme durumu başlayınca geçti şükür. Gittiğim an peşimden geliyor, nereye gittiğimi kaybolmadığımı anlıyor.