Minikkizimmm Bu aralar dişim agiriyo hafiften hafiften. Yaptırcam ama emziriyorum bişey olur mu acaba ? Yaptran var mı bu arada bebeğim 3 aylık
Minikkizimmm annediyebiri Benimde öyle olcak sanırım. Boş dişim agiriyor. Ama çok nadir. Şimdiden araştırayım dedim. Çok agirirsa gidip yaptırayım