minnosanne1 Biz bir yıl oldu inmemiş testis ameliyatı olduk fakat içimden bir his tekrar kontrole gitmemiz gelerektigjni söyledi ve doktor dedi ki.. bu testis inmemiş hala, basimdan kaynar su döküldü ne yapacağım bilmiyorum böyle bir durum yaşayan var mı