Familyboy Kızlar oğlum geceleri maşallah diyeyim öncelikle 😂uyudumu bayağı uyuyor hadi 2 sefer uyanıyor geçen aya kadar çok sık uyanan bir bebekti normalde büyüdükçe bu uyanmalar azalıyor galiba doğrumu
ezgicomert Familyboy kız keşke böyle bi post açmasaydın napcan doğru mu yanlış mı nazar değer meğer riske atma hiç😂 maşallah bu arada🧿🧿
Ebruvekizlari Familyboy kızım 16 aylık gece uykusu uzun ama aralarda 3 sefer uyanıp süt içip yeniden uyuya kalıyor bazende 2 kere kalkıyor tabi arada sinir i tutunca saatlerce kalkıp sebepsiz ağlıyor 😔
OyaGny Familyboy maşallah canım benimki12 buçuk aylık saat başı kalkar mahvoluyorum valla şimdi de hasta uyumuyor 😭
Familyboy lalbg maşallah canım uyku önemli onlar uyursa bizde uyuyabiliyoruz inşallah öyle devam eder bebişlerimiz
lalbg Familyboy benimki öyle devam etmiyo işte sorun orda😂 gece en az 4 kez kalkar bazen tamamen kalkar oturur🤦🏻♀️ Maşallah diyelim seninkine🧿
Familyboy lalbg benimki de çok uyanan bir bebek aslında uyku nedir şu 1 senedir unutturdu oğlum saolsun artık acıdı demekki artık şu annemde biraz olsun uyusun dedi demekki 😂
Familyboy OyaGny Allah yardımcın olsun canım normalde benim oğlumda aynı böyleydi ama kendi kendine uyanmamayı öğrendi inşallah senin bebeğinde zamanla öyle olur yoksa uykusuzluk biz anneleri mahvediyor
Vera1810 Familyboy verdiniz destek azalırsa uykusu o kadar az bölünür. Kendı kendıne uyumayı öğrenir ama evet büyüdükçe artıyor uyuma süreleri
OyaGny Familyboy amin canım valla sinir küpü gibiyim 😭😭 nasıl öğrendi bebeğin devam sütü aldım biberonla vereyim diye asla içmiyor illa meme istiyor 😭
Familyboy OyaGny valla inanır mısın hicbirsey yapmadım kendi kendine gelişti bu durum 😊bide canım memeye alışkın olan bir bebek devam sütü almaz istemez icmiyorsa çok zorlama bence
OyaGny Familyboy yok canım iki üç defa verdim bi yudum aldı bıraktı memeye çok düşkün gece saat başı gündüz her fırsatta emiyor