Hanımlar merhabalar tecrübelerinizi paylasırsanız cok sevinirim. Ogluma bronşit başlangıcı tanısı koydu doktormuz buhar ve antibiyotik tadeviye başladık 10 günlük. Bunun yanı sıra birde kortizon verdi 3/1 ini yaptır yada meyvesuyuna kat dedi sizce vermeli miyim ? O kadar cok araştırma yaptım ki neyin ne oldugunu unuttum şuan. Kortizon iyi olur mu oglum kücük daha etkileri nasıl olur vermezsem pişman olur muyum bilmiyorm doktor tedavisini destekleyecegini söyledi bana ama kararsızım ayrıca da karamsar bi insanım ne yapsam bilemiyorum ? Sizler neler yaptınız acaba? Bu arada oğlum 2 yaşına girecek bi hafta sonra