Kızım 1 aylık doktor gaz damlası için çok küçük diyor ebe ve eczacı gaz damlasını kullanabilir diyor hemşire bir tanıdığım kimyon çayı verebilirsin dedi kafam çok karıştı çocuğumda ıkınmaktan ne uyuyabiliyor nede emebiliyor bu arada hem meme hem mama olarak besliyorum siz neler yapıyorsunuz gaz için