aysima06 ne güzel keşke baba diye ağlasa biraz 😅
Esra7834 evet herkes aynı şeyi söylüyor şimdi ki bebekler değişik 😃
Esra7834 ne zaman başladı bu oğlum 6 aylık kaynanam sana bağlı değil dedi cNm sıkıldı da
tgba-22 hep böyleydi doğdu doğalı asosyal resmen
aysima06 benö oğlum da öyle kaynanam sama baglı degil dedi canım sıkıldı.nasıl uyutuyorsunuz
tgba-22 kucağım da sallıyorum ben