Hanımlar bebeğim tam 8buçuk aylık geceleri mama için 3-4 kez uyanıyor bu gece mama yeme işi ne zaman biter tam olarak odasında uyutmak istiyorum artık ama geceleri sık uyandığı için uyutamıyorum maalesef ve uyurken çok sık dönüyor sürekli dönüyor Bazen isteği rahat pozisyon bulamıyor ağlıyor kalkıyorum onu her türlü döndürüyorum rahat uyku pozisyonu arıyoruz 😂😂