18 günde 560 gram alan bebeğime zayıf diyip duruyolar ebe gayet iyi dedi diyorum bizim hesap öyle değil aylık bi kilo alacaktı 200 gram eksiği var diyolar🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ya mantığa bakar mısınız resmen kanser edecekler 😤 düşündükçe sinirden gülesim geliyo bi gün patlicam ama ne zaman 😤🤦🏻♀️😂 normal değil mi Allah aşkına bi kilo almayınca sıkıntı mı çıkacak 🤦🏻♀️